Valentine's Day este Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, care se sărbatorește pe data de 14 februarie. Unii spun ca a luat nastere o data cu moartea Sfantului Valentin, pe 14 februarie 249 i.H. Pe de alta parte, legenda spune ca aceasta sarbatoare a aparut pe vremea imparatului Claudiu al II-lea. Pentru ca barbatii familisti refuzau sa se inroleze in armata, imparatul a interzis casatoriile. Un singur om a reusit sa treaca peste aceasta lege si sa-i ajute pe crestini sa se casatoreasca. Acesta era un preot pe nume Valentin care, la un moment dat, a fost descoperit si intemnitat. In inchisoare, s-a indragostit de fiica unui gardian, careia ii trimitea zilnic scrisori de dragoste. El a fost executat pe 14 februarie si, de atunci, aceasta zi s-a transformat in ziua Sfantului Valentin.
 
Recomandari Sms-uri scurte de Sf. Valentin | Declaratii de Dragoste | Dragobetele | Mesaje si Statusuri |
 

Sms-uri scurte de Sfantul Valentin / Valentine’s Day

Sms-uri scurte de Sfantul Valentin / Valentine’s Day

 Uneori nu avem nevoie de zeci de pagini scrise pentru a transmite persoanei iubite un mesaj de dragoste; un rand bine scris poate face cat un roman de dragoste !


Colectie de sms-uri pentru  Dragobete



De Sf. Valentin te iubesc in versuri
Tu ma faci sa rad. Tu ma faci sa plang. Tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci strig: Te iubesc!

Iubire Nemuritoare
Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritoare. Te iubesc, draga mea! 

Suflete pereche de Ziua Indragostitilor
Daca imi dai sansa de a-ti demonstra ca suntem suflete pereche, imi voi petrece fiecare zi din viata sarbatorind Ziua Indragostitilor cu tine!


Te sarut de Ziua Indragostitilor
Pun un sarut in palma ta. Un sarut plin de bucurie, pasiune, dragoste. Acum du mana la gura!

Dragoste in dictionarul vietii mele
Iti multumesc ca ai introdus cuvantul Dragoste in dictionarul vietii mele! Te iubesc enorm, iubirea mea

Mesaj de Sf. Valentin - verbului A iubi.
Tu esti trecutul, prezentul si viitorul verbului A iubi. Multumesc, dragostea mea!

Orinde privesc te vad pe tine ...
Privesc soarele si vad parul tau auriu, privesc marea si vad ochii tai albastri, privesc lumea si te vad doar pe tine! Te iubesc atat de mult!

Idee de Sf Valentin
Anul acesta m-am gandit sa petrecem ziua de Sf. Valentin intr-un mod curat si sanatos. Hai sa ne intalnim sub dus!

Cat de bogat sunt de Ziua Indragostitilor
M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogata sunt!

Sms despre dragoste
A te indragosti este atunci cand el adoarme in bratele tale si se trezeste in visele tale!

Cugetare de Ziua Indragostitilor
Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi, dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.

De Sf. Valentin
Dragostea nu are nevoie de cuvinte, ea vorbeste prin priviri si atitudini. Hai sa ne bucuram de iubire! E Ziua Indragostitilor!

Iubire de Ziua Indragostitilor
As vrea sa fiu un fulg, sa ma topesc in bratele tale, sa-ti explorez trupul si sufletul. Lasa-ma sa te iubesc azi, de Ziua Indragostitilor, mai mult ca niciodata!

Cu multa dragoste de Ziua Indragostitilor
Nu caut astazi declaratii de dragoste, ele se citesc in tot ce faci cand esti cu mine. Cu multa dragoste...

Vreau sa-ti daruiesc un "Happy Valentine's Day"
Sa iubesti inseamna sa traiesti prin celalalt, sa simti nevoia de a-i povesti, de a-i cere un sfat, de a-i darui. Sa iubesti inseamna sa te completezi prin celalalt. Happy Valentine's Day!

Te iubesc - Valentine’s Day
Te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc. Pur si simplu. Cu dragoste, de Sf Valentin!

Noi doi de Ziua Indragostitilor

Alaturi de tine simt ca pot sa lupt, sa rad, sa daruiesc... sa traiesc. Te iubesc mult!

De Sf. Valentin alergi
Trebuie sa fii tare obosit pentru ca ai alergat prin mintea mea toata ziua. Te iubesc!

Be my Valentine
Dragostea nu te intreaba, ea deschide usa sufletului, pune stapanire pe inima ta si tie nu-ti ramane decat sa te conformezi noilor reguli. Eu m-am conformat, tu ce mai astepti? Happy V-Day

E Ziua Indragostitilor! Bucura-te
Nu refuza dragostea cand iti bate la usa, beneficiaza chiar si cand e la oferta. Be my Valentine!

De Sf. Valentin
De Sfantul Valentin nu vreau sa-ti arat iubire, ea se citeste in fiecare miscare pe care o fac, fiind sau nu cu tine! Te iubesc mult

De Ziua Indragostitilor tu esti vacanta mea
Nu mai am nevoie de concediu pentru ca tu esti vacanta mea si cu gandul la tine calatoresc prin cele mai ascunse locuri... pe care doar iubind le poti descoperi. Esti dragostea mea si te iubesc din tot sufletul!

De Ziua Indragostitilor pentru totdeauna
Te iubesc si asta se intampla de ceva timp si nu pot decat sa imi doresc sa fie pentru totdeauna... pentru ca ziua indragostitilor este ziua noastra si ziua noastra e in fiecare zi. Lasa-ma sa te iubesc pentru totdeauna.

E Ziua Indragostitilor si vreau sa iti spun ca...
tu esti singurul remediu contra: depresiei de luni, ceasurilor rele de marti, ghinionului zilei de 13... asa ca nu imi mai trebuie alt motiv pentru a-ti spune ca tu esti dragostea vietii mele. Te iubesc azi, de Sf. Valentin, mai mult ca niciodata!

De Ziua Indragostitilor, cu dragoste
De Ziua indragostitilor nu vreau decat sa iti spun ca dragostea adevarata nu are final fericit... pentru ca pur si simplu nu are final! Vreau sa-mi petrec ziua de Sf Valentin cu tine pentru totdeauna.

E Ziua Indragostitilor, e ziua noastra
Nu am de gand sa iti spun ca te iubesc, daca asta astepti de Ziua Indragostitilor, dar voi face tot posibilul sa iti demonstrez ca esti cea mai iubita persoana din lume! Te sarut si te imbratisez de Ziua indragostitilor


Recomandari :
Dragobetele, Ziua Indragostitilor la romani 
Declaratii de dragoste - Declaratii de iubire pentru orice ocazie
Mesaje Statusuri si Citate